Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2022-06-21T13:08:04Z-
dc.date.available2022-06-21T13:08:04Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.citationПічкур М. О. Фокус осмислення сутності образотворчої підготовки сучасного митця з позиції парадигмальної методології. Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21–22 жовт. 2021 р.) / голов. ред. Терешко І. Г.. Умань: Візаві, 2021. С. 153–160.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14715-
dc.description.abstractОбразотворчій підготовці сучасного митця властива поліпарадигмальність. У її локусі різні концептуальні моделі арт-педагогічного процесу, що, взаємно впливаючи одна на одну, формують дві провідні парадигмальні конфігурації - загальну (стосується будь-якого мистецького фаху: дизайнера, графіка, живописця, скульптора, декоратора, реставратора, фотохудожника і вчителя образотворчого мистецтва) та профільну образотворчу підготовку, спрямовану на специфіку конкретної спеціалізації. Перша з них охоплює важливі теоретичні і методичні здобутки щодо опанування майбутніми митцями художньо-академічної грамоти, формування їхньої творчої компетентності і майстерності. Друга передбачає проекцію загальної методології студіювання фахових дисциплін на площину особливостей образотворення у певній мистецькій галузі, наприклад, дизайнерам чи архітекторам виправдано пропонується вивчати конструктивний аспект рисунку; декораторам - його стилістичні характеристики; скульпторам - формотворні властивості. Саме через це в мистецько-освітньому процесі закладів вищої освіти найчастіше спостерігається інтеграція різних парадигм образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей. Але в будь-якому разі панівною є академічна парадигмальна методологія, оскільки вона грунтується на вивірених науково-теоретичних та практичних засадах навчання реалістичного зображення з натури широкого спектру предметів і явищ дійсності.uk_UA
dc.publisherУмань: Візавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.013:7(06)-
dc.subjectПедагогікаuk_UA
dc.subjectобразотворча підготовкаuk_UA
dc.subjectпарадигмальна методологіяuk_UA
dc.subjectсучасний митецьuk_UA
dc.subjectхудожня педагогікаuk_UA
dc.titleФокус осмислення сутності образотворчої підготовки сучасного митця з позиції парадигмальної методологіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
FFOKUS_2021_tezy.pdf8,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.