Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14768
Назва: Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств
Інші назви: Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Барвінок, Максим Володимирович
Ключові слова: Персонал
ключові компетентності
професійна компетентність
кваліфікація персоналу
туристичне підприємство
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: УМАНЬ: ВІЗАВІ
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств. Економічні горизонти. 2021. №3-4 (18). С. 111-123.
Серія/номер: УДК;338.48
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження. Мета дослідження полягає у розкриттісутності та значення, взаємозв’язків та взаємозалежностей ключових і професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств відповідно до сучасних вимог туристичної індустрії. Методологія дослідження.У процесі дослідження використовувалися загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання, які дозволили комплексно підійти до вирішення поставленої мети та завдань. Для досягнення мети було використано діалектичний метод пізнання з метою вивчення і деталізації об’єкта вивчення та логічного узагальнення з метою систематизації основних принципів та понять. Для порівняння та співставлення ключових та професійних компетентностей необхідних фахівцям у сфері туризму для професійної діяльностібуло використано методи аналізу, синтезу та порівняння. Для наочного представлення матеріалів та схематичного зображення теоретичних та практичних результатів дослідження буловикористано графічний метод. Для теоретичного узагальнення результатів дослідження та формування висновків використано системно-структурний метод. Теоретичну базу дослідження складають наукові роботи вітчизняних і зарубіжних вчених щодо управління в сфері туризму, офіційні статистичні дані, результати власних наукових досліджень.Результати. Якість обслуговування на туристичному підприємстві залежить від професійної компетентності персоналу. Це доводить, що професійна компетентність є своєрідним вимірювачем рівня професіоналізмуперсоналу туристичного підприємства. Чим більшим набором сформованих ключових та професійних компетентностей у сфері туризму буде володіти персонал туристичного підприємства, чим краще будуть сформовані взаємозв’язкиміж
ключовими компетентностями для навчання протягом життя та професійними компетентностями, тим персонал буде більш здатнимдля розвитку та навчання вже на місці працевлаштування.Тому у статті розглянуто взаємозв’язки між даними компетентностями, які є важливими для підвищення кваліфікації персоналу туристичного підприємства, а це в свою чергу, є важливою складовою для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Практичне значеннядослідження полягає у прослідковуванні взаємозв’язків між сформованими ключовими компетентностями для навчання протягом життя та професійними компетентностями фахівців усфері туризму для найвигіднішого співставлення та використання цих компетентностей під час діяльності туристичного підприємства.
Опис: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3-4(18).2021.255748
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14768
ISSN: 2616-5236
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.