Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775
Назва: Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту
Інші назви: Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Інноваційний маркетинг
просування туристичного продукту
аспекти туристичного продукту
функції маркетингу
Дата публікації: січ-2022
Видавництво: Умань: Візаві
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В. Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту. Інноваційний розвиток туризму та індустрії гостинності: проблеми й перспективи: колективна монографія / за ред. І. М. Поворознюк. Умань: Візаві, 2022. С. 44-76.
Серія/номер: УДК;338.48:001.895(02)
Короткий огляд (реферат): В монографії наведено роль та значення інноваційного маркетингу для просування туристичного продукту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Барвінок_ГОТОВА Монографія 13.01.2022.pdf831,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.