Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-08-12T11:42:16Z-
dc.date.available2022-08-12T11:42:16Z-
dc.date.issued2022-05-17-
dc.identifier.citationБарвінок Н. В. Ключові компетентності персоналу як складова маркетингу туристичного підприємства. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С. 259-262.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777-
dc.description.abstractУ дослідженні висвітлено значення ключових компетентностей як складової маркетингу туристичного підприємстваuk_UA
dc.publisherКиїв: НУБіП Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48-
dc.subjectТурисичний маркетингuk_UA
dc.subjectскладова маркетингуuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.titleЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.