Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777
Title: ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Барвінок, Наталія Володимирівна
Keywords: Турисичний маркетинг
складова маркетингу
ключові компетентності
туристичне підприємство
Issue Date: 17-May-2022
Publisher: Київ: НУБіП України
Citation: Барвінок Н. В. Ключові компетентності персоналу як складова маркетингу туристичного підприємства. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С. 259-262.
Series/Report no.: УДК;338.48
Abstract: У дослідженні висвітлено значення ключових компетентностей як складової маркетингу туристичного підприємства
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.