Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14807
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Таран, Альона Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T16:41:03Z | - |
dc.date.available | 2022-09-28T16:41:03Z | - |
dc.date.issued | 2022-09 | - |
dc.identifier.citation | Таран А. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 231 Соціальна робота. Умань, 2022. 346 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14807 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: стимулювання саморозвитку майбутніх соціальних працівників; створення у ЗВО інклюзивного середовища спрямованого на позитивне спілкування у підсистемах «студент-студент», «студент-викладач», «студент-учитель», «студент-учень»; впровадження системи тренінгових занять у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено та впроваджено авторську структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти, що включає цільовий, методологічний, організаційно-змістовий та результативний блоки, у яких містяться компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та емоційно-вольовий), критерії (мотиваційно-цільовий, компетентнісний, поведінково-рефлексивний та емоційно-вольовий) показники та рівні (високий, середній, низький). | uk_UA |
dc.publisher | Умань | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:364-051]:376(043.3) | - |
dc.subject | соціальна робота | uk_UA |
dc.subject | соціальний працівник | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх соціальних працівників | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне середовище | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | тренінгові технології | uk_UA |
dc.subject | організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії Таран Альони Михайлівни.pdf | 5,96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.