Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаран, Альона Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-09-28T16:41:03Z-
dc.date.available2022-09-28T16:41:03Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationТаран А. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 231 Соціальна робота. Умань, 2022. 346 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14807-
dc.description.abstractУ дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: стимулювання саморозвитку майбутніх соціальних працівників; створення у ЗВО інклюзивного середовища спрямованого на позитивне спілкування у підсистемах «студент-студент», «студент-викладач», «студент-учитель», «студент-учень»; впровадження системи тренінгових занять у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено та впроваджено авторську структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти, що включає цільовий, методологічний, організаційно-змістовий та результативний блоки, у яких містяться компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та емоційно-вольовий), критерії (мотиваційно-цільовий, компетентнісний, поведінково-рефлексивний та емоційно-вольовий) показники та рівні (високий, середній, низький).uk_UA
dc.publisherУманьuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:364-051]:376(043.3)-
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх соціальних працівниківuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectздобувачі освіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectорганізаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологійuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологійuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.