Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14807
Title: Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій
Authors: Таран, Альона Михайлівна
Keywords: соціальна робота
соціальний працівник
підготовка майбутніх соціальних працівників
інклюзивна освіта
інклюзивне середовище
здобувачі освіти з особливими освітніми потребами
тренінгові технології
організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій
Issue Date: Sep-2022
Publisher: Умань
Citation: Таран А. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 231 Соціальна робота. Умань, 2022. 346 с.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:364-051]:376(043.3)
Abstract: У дисертації вперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій: стимулювання саморозвитку майбутніх соціальних працівників; створення у ЗВО інклюзивного середовища спрямованого на позитивне спілкування у підсистемах «студент-студент», «студент-викладач», «студент-учитель», «студент-учень»; впровадження системи тренінгових занять у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено та впроваджено авторську структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти, що включає цільовий, методологічний, організаційно-змістовий та результативний блоки, у яких містяться компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та емоційно-вольовий), критерії (мотиваційно-цільовий, компетентнісний, поведінково-рефлексивний та емоційно-вольовий) показники та рівні (високий, середній, низький).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14807
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.