Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14816
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-18T08:32:01Z | - |
dc.date.available | 2022-10-18T08:32:01Z | - |
dc.date.issued | 2021-06 | - |
dc.identifier.citation | Прищепа С.М. Формування підприємницької компетентності учнів у сучасній школі: зарубіжний досвід // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. №75, Т.2. 2021 р. С. 75-78. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14816 | - |
dc.description | http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/75/part_2/16.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкривається актуальне питання щодо формування підприємницької компетентності в закладах загальної середньої освіти. Визначено особливості формування підприємницької компетентності в учнів підліткового віку. Важливе значення у формуванні зазначеної компетентності відбувається завдяки закордонному досвіду, зокрема на основі польсько-українського проєкту. Відзначено актуальність та важливість дослідження даної проблеми, яка простежуються у законодавчих та нормативних документах сучасної освіти. Аналізуються наукові статті, що присвячені проблемі формування підприємницької компетентності в американських школах, однак особливу увагу надаємо у вивченні досвіду Польщі. Даний досвід проаналізовано на основі українсько-польського проєкту «Уроки з підприємницьким тлом», що охопив своєю дією 18 областей України. Метою проєкту було представлення задумів щодо впровадження підприємницьких ідей до змісту і методів навчання в рамках різних предметів. Таким чином, зазначений проєкт є вдалий та важливий не лише в освітньому процесі учнів, але й як методичний матеріал у підготовці педагогічних кадрів. Вивчивши особливості даного проєкту, нами окреслено форми та методи формування даної компетентності (методи, що дозволяють розвивати критичне мислення, умовивід, аналіз, оцінювання; методи, що передбачають формуванню відповідальності в учнів, а також прийняттю рішень; методи, що допомагають розвивати уяву; звісно ще й такі методи – лекція з презентацією, робота з текстом-джерелом). Виховуючи та навчаючи підростаюче покоління, педагоги повинні зважати на сучасну ситуацію та запити суспільства, держави і розвивати такі якості як креативність, інноваційність, здатність планувати та прогнозувати. Саме такі якості є запорукою формування в учнів однієї з базових компетентностей для життя – підприємливості та ініціативності. Цю компетентність можна формувати не лише на уроках математики та економіки, але й на уроках з інших навчальних дисциплін, на яких також важливим є виховний аспект. | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя: КПУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.016:33](100) | - |
dc.subject | підприємливість | uk_UA |
dc.subject | ініціативність | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | закордонний досвід | uk_UA |
dc.subject | методи формування підприємницької компетентності | uk_UA |
dc.subject | планування та прогнозування | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підприємницька компетентність зарубіжний досвід.pdf | 464,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.