Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14824
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Журавко, Тетяна Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-18T10:43:50Z | - |
dc.date.available | 2022-10-18T10:43:50Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Журавко Т. В. Робота з математично обдарованими дітьми старшого дошкільного віку: теоретичний аспект. Acta Paedagogiсa Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 56–60. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14824 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття «обдарованість». Проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з окресленої проблеми. Визначено, що палички Кюїзенера, блоки Дьєнеша, кубики Нікітіна допомагають розвивати математичну обдарованість дітей старшого дошкільного віку. Особливістю формування логіко-математичної компетентності є насиченість освітнього процесу проблемними життєвими ситуаціями практичного характеру за допомогою ігрових методів та методів прямого навчання, які активізують пізнавальні інтереси дітей дошкільного віку, розкривають передумови логічного мислення, вправляють вихованців у використанні набутих знань із математики. З’ясовано, що математика – це явище загальнолюдської культури, одна з найбільш важливих галузей знання сучасної людини. Обдарованість – якісно своєрідне поєднання здібностей, яке зумовлює діапазон інтелектуальних можливостей дитини, своєрідність її діяльності і розвивається протягом усього її життя. Характерними особливостями математично обдарованих дітей є висока пізнавальна активність, розвинений інтелект, багата фантазія, творчість, винахідливість, чітка моторна координація, фізична стабільність. Однією з найважливіших умов розвитку обдарованості дітей є формування пізнавального інтересу, під впливом якого з’являються такі важливі компоненти навчання, як активний пошук, здогад, дослідницький підхід, готовність до виконання завдань. Робота з обдарованими дітьми вимагає належної змістовної наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації, на різноманітні види пошукової, аналітичної, розвивальної, творчої діяльності. Навчати дошкільника розмірковувати – одне з важливих педагогічних завдань, яке необхідно розв’язувати в контексті особистісного розвитку дитини загалом та логіко-математичного зокрема. Творчість дітей, новизна й оригінальність діяльності виявляються тоді, коли вони самостійно ставлять проблему і знаходять способи її розв’язання. При цьому постійно зростає рівень творчості, намагання знаходити оптимальні співвідношення всіх видів діяльності, щоб одержати найкращі результати. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.2:[159.922.76-056.45:51] | - |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | обдарована дитина | uk_UA |
dc.subject | математична компетентність | uk_UA |
dc.subject | логіко-математичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | палички Кюїзенера | uk_UA |
dc.subject | блоки Дьєнеша | uk_UA |
dc.subject | кубики Нікітіна | uk_UA |
dc.title | Робота з математично обдарованими дітьми старшого дошкільного віку: теоретичний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
407-Текст статті-758-1-10-20220413.pdf | 251,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.