Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14843
Назва: Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу
Інші назви: Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: маркетинг
консалтинг
цифровізація
інтернет-маркетинг
Дата публікації: 14-кві-2022
Видавництво: Полтавський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Богашко О. Л. Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 14 – 15 квітня 2022 р. Полтава, 2022. С. 729–731.
Серія/номер: УДК;657: 332.025.12 : 65.014.1
А;43
Короткий огляд (реферат): Тенденції розвитку ринку маркетингового консультування свідчать, що навіть в умовах відносної стабільності економіки нашої країни можна говорити про деяке пожвавлення ринку консультування, як частини професійних послуг з супроводу розвитку підприємств. Драйвером розвитку стають ті сектори економіки, де відбувається трансформація чи зміна технологічної парадигми. Ці процеси зазвичай відбуваються під контролем або з ініціативи держави – за прикладами не треба далеко ходити: цифровізація, розвиток агропромислового комплексу, імпортозаміщення, конверсійні процеси, будівництво. Держава, як і в багатьох розвинених країнах, сьогодні виступає замовником для розвитку цілих галузей економіки. Тому досвідчені маркетингові консультанти та компанії завжди затребувані.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14843
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Tendentsii_rozvytku.pdf852,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.