Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14843
Title: Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу
Other Titles: Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: маркетинг
консалтинг
цифровізація
інтернет-маркетинг
Issue Date: 14-Apr-2022
Publisher: Полтавський державний аграрний університет
Citation: Богашко О. Л. Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 14 – 15 квітня 2022 р. Полтава, 2022. С. 729–731.
Series/Report no.: УДК;657: 332.025.12 : 65.014.1
А;43
Abstract: Тенденції розвитку ринку маркетингового консультування свідчать, що навіть в умовах відносної стабільності економіки нашої країни можна говорити про деяке пожвавлення ринку консультування, як частини професійних послуг з супроводу розвитку підприємств. Драйвером розвитку стають ті сектори економіки, де відбувається трансформація чи зміна технологічної парадигми. Ці процеси зазвичай відбуваються під контролем або з ініціативи держави – за прикладами не треба далеко ходити: цифровізація, розвиток агропромислового комплексу, імпортозаміщення, конверсійні процеси, будівництво. Держава, як і в багатьох розвинених країнах, сьогодні виступає замовником для розвитку цілих галузей економіки. Тому досвідчені маркетингові консультанти та компанії завжди затребувані.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14843
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Tendentsii_rozvytku.pdf852,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.