Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагребнюк, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-11-01T07:28:46Z-
dc.date.available2022-11-01T07:28:46Z-
dc.date.issued2022-04-27-
dc.identifier.citationЗагребнюк Ю. В. Innovative Methods of Teaching English in Higher Education. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. № 1(2022). Умань, 2022. С. 76–81.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14848-
dc.descriptionURL: https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256182uk_UA
dc.description.abstractThis article discusses the features of the use of interactive teaching methods during English lessons, examples are given and methods of conducting are analyzed. Special attention is devoted to the application of these technologies during the foreign language speech activity of students: dialogue/ monologue/ polylogue, vocabulary work, reading a foreign text, translation and discussion, studying lexical and grammatical phenomena of the English language.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості використання інтерактивних методів навчання на заняттях англійської мови, наведено приклади та проаналізовано методику їхнього проведення. Особлива увага приділяється застосуванню цих технологій під час іншомовної мовленнєвої діяльності учнів: діалог/монолог/полілог, словникова робота, читання іншомовного тексту, переклад та дискусія, вивчення лексико-граматичних явищ в англійській мові. Визначено, що найефективнішими є такі форми парної та групової роботи: внутрішні (зовнішні) кола; мозковий штурм; розгадування головоломки; обмін думками; парні інтерв’ю та інші. Здійснено аналіз методу проєктів як способу розвитку творчості, пізнавальної активності, самостійності. З’ясовано, що використання інтерактивних форм і методів дає змогу збільшити кількість розмовної практики на занятті; цікаві студентам, допомагають засвоїти матеріал. Інтерактивні форми і методи виконують дидактичні та різноманітні розвивальні функції. Таким чином, викладач стає наставником самостійної навчально-пізнавальної та творчої діяльності студентів. Зазначено, що робота у цьому напрямі є досить ефективною у навчанні студентів англійській мові, проте виокремлено й недоліки: при частому використанні сприйняття інтерактивних ігор стає механічним, втрачається творчий інтерес, тому необхідно урізноманітнювати ігри та поєднувати інтерактивні методи навчання з традиційними. Зауважено: які б методи не використовувалися, важливо підвищити ефективність вищої освіти, створити такі психолого-педагогічні умови, коли студенти зможуть зайняти активну особистісну позицію та повноцінно проявити себе як суб’єкти навчальної діяльності.uk_UA
dc.publisherУмань : Візаві, 2022uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.016:811.111]:001.895;ORCID: 0000-0002-0997-4026;№ 1 (2022)-
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectтрадиційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectмультимедійні засобиuk_UA
dc.subjectмозковий штурмuk_UA
dc.subjectгрупова роботаuk_UA
dc.subjectметод проєктівuk_UA
dc.subjectмонологuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.titleINNOVATIVE METHODS OF TEACHING ENGLISH IN HIGHER EDUCATIONuk_UA
dc.title.alternativeІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
256182-Текст статті-589717-1-10-20220506.pdf274,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.