Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14848
Title: INNOVATIVE METHODS OF TEACHING ENGLISH IN HIGHER EDUCATION
Other Titles: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Authors: Загребнюк, Юлія Володимирівна
Keywords: інтерактивне навчання
традиційні методи навчання
мультимедійні засоби
мозковий штурм
групова робота
метод проєктів
монолог
діалог
дискусія
англійська мова
Issue Date: 27-Apr-2022
Publisher: Умань : Візаві, 2022
Citation: Загребнюк Ю. В. Innovative Methods of Teaching English in Higher Education. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. № 1(2022). Умань, 2022. С. 76–81.
Series/Report no.: УДК 378.016:811.111]:001.895;ORCID: 0000-0002-0997-4026;№ 1 (2022)
Abstract: This article discusses the features of the use of interactive teaching methods during English lessons, examples are given and methods of conducting are analyzed. Special attention is devoted to the application of these technologies during the foreign language speech activity of students: dialogue/ monologue/ polylogue, vocabulary work, reading a foreign text, translation and discussion, studying lexical and grammatical phenomena of the English language.
У статті розглянуто особливості використання інтерактивних методів навчання на заняттях англійської мови, наведено приклади та проаналізовано методику їхнього проведення. Особлива увага приділяється застосуванню цих технологій під час іншомовної мовленнєвої діяльності учнів: діалог/монолог/полілог, словникова робота, читання іншомовного тексту, переклад та дискусія, вивчення лексико-граматичних явищ в англійській мові. Визначено, що найефективнішими є такі форми парної та групової роботи: внутрішні (зовнішні) кола; мозковий штурм; розгадування головоломки; обмін думками; парні інтерв’ю та інші. Здійснено аналіз методу проєктів як способу розвитку творчості, пізнавальної активності, самостійності. З’ясовано, що використання інтерактивних форм і методів дає змогу збільшити кількість розмовної практики на занятті; цікаві студентам, допомагають засвоїти матеріал. Інтерактивні форми і методи виконують дидактичні та різноманітні розвивальні функції. Таким чином, викладач стає наставником самостійної навчально-пізнавальної та творчої діяльності студентів. Зазначено, що робота у цьому напрямі є досить ефективною у навчанні студентів англійській мові, проте виокремлено й недоліки: при частому використанні сприйняття інтерактивних ігор стає механічним, втрачається творчий інтерес, тому необхідно урізноманітнювати ігри та поєднувати інтерактивні методи навчання з традиційними. Зауважено: які б методи не використовувалися, важливо підвищити ефективність вищої освіти, створити такі психолого-педагогічні умови, коли студенти зможуть зайняти активну особистісну позицію та повноцінно проявити себе як суб’єкти навчальної діяльності.
Description: URL: https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256182
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14848
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
256182-Текст статті-589717-1-10-20220506.pdf274,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.