Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимчук, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorНещадим, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-11-07T13:12:42Z-
dc.date.available2022-11-07T13:12:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТимчук С. В., Нещадим Л. М. Підвищення економічної ефективності управління якістю послуг підприємств сфери обслуговування туристів. Інфраструктура ринку. 2022. №66.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.32843/infrastruct66-25-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14872-
dc.descriptionhttp://www.market-infr.od.ua/journals/2022/66_2022/27.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі аспекти підвищення економічної ефективності управління якістю послуг підприємств задіяних в обслуговуванні туристів. Указано, що в умовах сучасного розвитку туризму управління якістю є однією з найважливіших складових ефек- тивності та прибутковості туризму. Визначено, що в Україні помітне зниження кількості реалізованих туристичних пакетів туроператорам протягом досліджуваного періоду. Встановлено, що наразі найкращим каналом збуту туристичних продуктів є туристичні агенції, які конкуруючи між собою забезпечують кращу якість обслуговування та сервісну оболонку продукту туроператорів. Установлено, що на кожному з етапів реалізації роз- робленого туристичного пакету необхідним є контроль якості надання послуг туристові, адже від цього залежить фінальний економічний ефект роботи усіх учасників. Встанов- лено, що переважну частину споживачів туристичного продукту, обслуговуваних туропе- раторами та турагентами, складають туристи, що мандрують з метою, відпочинку та гарного проведення дозвілля. Зазначено, що за 2018–2020 роки в Україні найвищий рівень зростання мали витрати туроператорів на послуги сторонніх організацій, які надають послуги в галузі культури, екскурсійне обслуговування. Зазначено, що причинами негатив- них тенденцій на туристичному ринку України є військова агресія Російської Федерації на території України з 2014 року та пандемія SARS-CoV-2. Установлено, що у процесі підви- щення ефективності управління якістю послуг підприємств задіяних у процесі обслугову- вання туристів важливим є впровадження міжнародних стандартів якості та сертифіка- ція згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001 для туризму.uk_UA
dc.publisherІнфраструктура ринкуuk_UA
dc.relation.ispartofseries66;-
dc.subjectтуроперейтингuk_UA
dc.subjectтуристична агенціяuk_UA
dc.subjectтуристuk_UA
dc.subjectсфера обслуговуванняuk_UA
dc.subjectтуристична послугаuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.titleПідвищення економічної ефективності управління якістю послуг підприємств сфери обслуговування туристівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
27.pdf153,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.