Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14895
Title: Зарубіжний досвід застосування інформаційно- комунікаційних технологій та системи оцінювання на уроках англійської мови
Authors: Бойко, Яків Анатолійович
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
Інтернет
зворотний зв’язок
комп’ютерні програми
інтернет-ресурси
англійська мова
Issue Date: Sep-2022
Publisher: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. , Česká republika International Economic Institute s.r.o. Praha, České republika se sídlem V Lázních 688
Citation: Бойко Я. Зарубіжний досвід застосування інформаційно- комунікаційних технологій та системи оцінювання на уроках англійської мови. Věda a perspektivy: мультидисциплінарний міжнародний журнал. Прага: Міжнародний економічний інститут. 2022. Вип. 9 (16). С. 110‒119.
Series/Report no.: DOI;10.52058/2695-1592-2022-9(16)-110-119
Abstract: У статті здійснено огляд переваг застосування окремих цифрових технологій під час вивчення англійської мови. Статтю присвячено проблемі особливостей використання інформаційно-комунікаційних технологій, охарактеризовано їх позитивні сторони для проведення оцінювання та наведено деякі інтерактивні методики, педагогічні програмні засоби та Інтернет-ресурси у процесі вивчення англійської мови. Автор досліджує потенційні можливості використання таких цифрових засобів як Блогер (Blogger), WordPress, Wikis, Tricider, Wallwisher для письма, Breakingnewenglish, Listenaminute для читання, ELLLO англійська для аудіювання, Vocaroo, VoiceThread, MailVu, Voxopop, myBrainShark для говоріння, Moodle, Едмодо для створення віртуальних навчальних середовищ та Pro-Profs для проведення контрольних опитувань також сприяє вивченню англійської мови у навчальному процесі. Впровадження мережних сервісів web 2.0 у мовній освіті виступає одним з перспективних напрямків інформатизації освітнього процесу, який дозволяють користувачам створювати та поширювати власний контент у всесвітній мережі інтернет. Сучасні інформаційно-комунікаційних технологій забезпечують активне, творче оволодіння учнями нового матеріалу, дозволяють викласти матеріал на новому якісно вищому рівні. Їх застосування відкриває принципово нові можливості в організації навчального процесу.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/issue/view/83
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14895
ISSN: ISSN 2695-1584 (Print)
ISSN 2695-1592 (Online)
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
Veda.pdf721,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.