Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14916
Title: ЗАСТОСУВАННЯЕКОНОМІЧНОЇОЦІНКИМЕМБРАННИХТЕХНОЛОГІЙДЛЯОЧИЩЕННЯСТІЧНИХВОД
Authors: Благополучна, Анастасія Геннадіївна
Парахненко, Владислав Геннадійович
Ляховська, Неля Олександрівна
Keywords: стічні води
очищення вод
мембранні технології
економічна оцінка
Issue Date: 30-Jun-2022
Publisher: УДПУ
Citation: Blahopoluchna , A. H., Parakhnenko , V., & Liakhovska , N. APPLICATION OF ECONOMIC EVALUATION OF MEMBRANE TECHNOLOGIES FOR WASTEWATER TREATMENT. Economies’ Horizons, (2(20), 33–41
Series/Report no.: УДК;504.064.2.001.18
Abstract: Анотація. Поведінка споживача передбачає певні рішення, діяльність, ідеї або досвід, який задовольняє потреби та бажання споживачів. Це стосується всіх видів діяльності, безпосередньо пов’язаних з отриманням, споживанням і розпорядженням продуктами та послугами, включаючи процеси прийняття рішень. На процес прийняття рішення впливають багато факторів. Вони можуть бути психологічними, соціальними, культурними, економічними, особистісними та організаційними. Ці фактори впливають на споживчу поведінку людей, що в кінцевому підсумку впливає на вибір споживачів щодо користування послугами індустрії гостинності. Психологічними факторами, що впливають на поведінку споживача, є мотивація, сприйняття та ставлення. Соціальні чинники становлять родину, групи, роль і статус. До культурних факторів належать культура, субкультура та соціальний клас. Економічні фактори включають особистий дохід, дохід сім'ї,та очікування доходу. Інші фактори, які є особистими, включають вік, професію, дохід та стиль життя. Поведінка є орган
Description: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/261847/258625
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14916
ISSN: 2522-9273
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.