Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14918
Title: Управління якістю послуг на підприємствах індустрії гостинності під час кризи.
Other Titles: Управління якістю послуг на підприємствах індустрії гостинності під час кризи.
Authors: Поворознюк, Інна Миколаївна
Keywords: якість обслуговування
управління якістю послуги
якість послуги
індустрія гостинності
криза
готельний бізнес
ресторанний бізнес
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Повoрознюк І. М. Управління якістю послуг на підприємствах індустрії гостинності під час кризи. Економіка та суспільство. Випуск № 42. 2022
Series/Report no.: УДК;42
Abstract: У статті розглядаються напрямки управління якістю послуг підприємств індустрії гостинності під час криз. Визначено, що система управління якістю послуг пов’язана з потребую адаптації виробничої діяльності до комплексу зовнішніх та внутрішніх факторів, які впливають на фінансові-економічні показники підприємства. Описані особливості системи управління підприємств індустрії гостинності, які направлені на забезпечення стійкого росту із врахуванням споживчих очікувань. Доведено, що окрім зовнішніх чинників, криза готельного та ресторанного бізнесу часто спровокована слабкою системою управління, неадекватними взаємовідносинами зі споживачами та управлінням доходами. Несприятлива економічна кон'юнктура змушує керівників готельних та ресторанних підприємств переглянути стратегію розвитку, а саме, оптимізувати свою діяльність за рахунок скорочення витрат і застосування маркетингових інструментів.
Description: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1656/1593
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14918
ISSN: 2524-0072
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
стаття Поворознюк.pdf156,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.