Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-11-16T12:31:49Z-
dc.date.available2022-11-16T12:31:49Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationПоворознюк І. М. Особливості управління персоналом контактної зони підприємств індустрії гостинності. Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Чернівці, 5 травня 2022 р. Чернівці: Технодрук, 2022. С.220-223uk_UA
dc.identifier.issnISBN 978-617-8034-32-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14920-
dc.description.abstractПрофесіоналізм персоналу контактної зони є одним з вирішальних чинників підвищення ефективності роботи підприємства, життєздатність якого зберігається за рахунок гнучкого реагування на побажання кожного споживача.uk_UA
dc.publisherЧернівці: Технодрукuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectконтактна зонаuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОНТАКТНОЇ ЗОНИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.title.alternativeОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОНТАКТНОЇ ЗОНИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Поворознюк Чернівці-220-223.pdf116,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.