Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагополучна, Анастасія Геннадіївна-
dc.date.accessioned2022-11-16T12:37:48Z-
dc.date.available2022-11-16T12:37:48Z-
dc.date.issued2022-05-05-
dc.identifier.citationBlahopoluchna A. Н. Franchising of the restaurant industry in war conditions. Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект: матеріали міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Чернівці, 5 травня 2022. С. 326-329.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14924-
dc.description.abstractСеред основних проблем, з якими зіткнувся ресторанний бізнес, були: паніка, відтік кадрів, логістика, розірвання договорів на поставку товарів, комунікаційна підтримка в усіх точках Після перших тижнів шоку ресторанний бізнес переорієнтувався на приготування простих і найпопулярніших страв. Такою була випічка, хліб та хлібобулочні вироби. Сьогодні попит на франшизи становить 5% зі 100. Ці 5% припадає на підприємства з повним циклом виробництва та дешевою сировиною.uk_UA
dc.publisherТехнодрукuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectнаслідки війниuk_UA
dc.titleFranchising of the restaurant industry in war conditionsuk_UA
dc.title.alternativeФранчайзинг ресторанного господарства в умовах війниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Франчайзинг в ресторанному бізнесі.pdf198,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.