Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій О.М., Козій Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorТарасюк Л.М., Тарасюк Леся Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-11-30T06:47:18Z-
dc.date.available2022-11-30T06:47:18Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.citationModern engineering and innovative technologies, Germany, issue №19, Part 3. February, 2022, С.30-34.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14947-
dc.descriptionhttp://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit19-03-030uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається дистанційне навчання як постмодерна сучасна освітня технологія. Обґрунтовуються переваги та недоліки, організаційно-педагогічні умови застосування системи дистанційного навчання, методичні проблеми у процесі підготовки здобувачів мистецької освіти. Розглянуті умови сучасного інформатизованого світу в яких педагогічні ЗВО мають готувати здобувачів освіти до майбутньої професії – онлайн-вчителя. Наголошується на тому, що дистанційне навчання здобувачів освіти мистецьких спеціальностей спонукає до впровадження в навчальний процес нових, принципово відмінних моделей навчання, що передбачають проведення творчих проєктів, індивідуальної роботи, тренінгів та інших видів навчально-творчої діяльності, які не можуть бути якісно підготовлені суто при дистанційній формі навчання, і альтернативою може слугувати змішана форма навчання. Постмодерний світ є надзвичайно динамічним, що породжує бурхливий розвиток сучасних освітніх технологій та потребує постійної модернізації національної освіти.uk_UA
dc.publisherModern engineering and innovative technologiesuk_UA
dc.subjectдистанційне навчання, мистецька освіта, мистецькі дисципліни, постмодерн, всесвітня пандемія, інформаційні технології, інновації.uk_UA
dc.titleDistance learning as postmodern educational technology: art education.uk_UA
dc.title.alternativeДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПОСТМОДЕРНА ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ: МИСТЕЦЬКА ОСВІТАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.