Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14957
Назва: | Роль інтеграційних процесів у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство» |
Автори: | Ткаченко, Ігор Анатолійович Краснобокий, Юрій Миколайович |
Ключові слова: | інтеграція знань компетентності майбутні вчителі природничих наук методи засоби підходи природничо-наукові дисципліни фахова підготовка |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ВДПУ |
Бібліографічний опис: | Ткаченко І.А., Краснобокий Ю.М. Роль інтеграційних процесів у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство». Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. Вінниця : ВДПУ, 2022. № 2. С. 78−87. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011-051:5-044.247 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу сучасних ідей, моделей, гіпотез, теорій та власного доробку авторів схарактеризовано методичні підходи щодо практичного впровадження освітніх технологій інтегративного змісту у процес фахової підготовки майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14957 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Роль інтегр. процесів у фах. підготовці майб. учителів осв. галузі «Природознавство».pdf | 808,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.