Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14957
Назва: Роль інтеграційних процесів у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство»
Автори: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Краснобокий, Юрій Миколайович
Ключові слова: інтеграція знань
компетентності
майбутні вчителі природничих наук
методи
засоби
підходи
природничо-наукові дисципліни
фахова підготовка
Дата публікації: 2022
Видавництво: ВДПУ
Бібліографічний опис: Ткаченко І.А., Краснобокий Ю.М. Роль інтеграційних процесів у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство». Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. Вінниця : ВДПУ, 2022. № 2. С. 78−87.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011-051:5-044.247
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу сучасних ідей, моделей, гіпотез, теорій та власного доробку авторів схарактеризовано методичні підходи щодо практичного впровадження освітніх технологій інтегративного змісту у процес фахової підготовки майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14957
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.