Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14970
Title: ВОЛОНТЕРСТВО ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
Other Titles: ВОЛОНТЕРСТВО ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
Authors: Поліщук, Наталія Миколаївна
Keywords: волонтерська організація соціально-педагогічний феномен
напрями волонтерської діяльності
волонтерська діяльність,
волонтер,
Issue Date: Apr-2022
Publisher: Рівне: РДГУ
Citation: Поліщук Н.М. Волонтерство як соціально-педагогічний феномен: термінологічний аналіз. Інноватика у вихованні. Рівне: РДГУ, 2022. Вип. 15. С. 146–159
Abstract: У статті здійснено термінологічний аналіз волонтерства, волонтерської діяльності як соціально-педагогічного феномену. Здійснений поняттєво-термінологічний аналіз свідчить про відсутність серед науковців єдиного підходу до визначення поняття «волонтер», «волонтерство», «волонтерська діяльність», «волонтерська організація». Автором потрактовано волонтерську діяльність як соціально-педагогічний феномен, ефективний засіб соціалізації, соціального становлення особистості, студентської молоді як окремої соціально-демографічної групи суспільства, що вирізняється за сукупністю вікових та психофізіологічних особливостей, від рівня здоров’я якої залежить не лише якість їхнього власного життя, а й якість майбутньої професійної діяльності. Виокремлено основні риси волонтера, шляхи проведення волонтерської діяльності, основні напрями роботи студентських волонтерських груп відповідно до мети та основних завдань соціально-педагогічної діяльності окремої державної чи неурядової організації.
Description: https://doi.org/10.35619/iiu.v1i15.462
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14970
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File SizeFormat 
320-329+Поліщук+Н..pdf458,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.