Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15065
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T07:17:15Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T07:17:15Z | - |
dc.date.issued | 2022-09-28 | - |
dc.identifier.citation | Бондаренко Т. В. Аналіз цифрових інструментів для створення мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання у вищій школі. Věda a perspektivy. 2022. № 9(16). С. 423-431 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 695-1584 | - |
dc.identifier.issn | 2695-1592 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15065 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2524/2528 | uk_UA |
dc.description.abstract | Все своє життя людина отримує інформацію – тек стову, графічну, відеоінформацію. Пандемія COVID-19 стала дуже серйозним випробуванням для усієї цивілізації. Багатьо м галузям людської діяльності потрібно було трансформуватися та адаптуватися. При цьому, соціальне дистанціювання спонукало в дещо іншому ракурсі отримувати інформацію. Віддалено, шукаючи нових віртуальних зв’язків, суспільство все більше здійснює поступ д о сприйняттяцифрової інформації.Актуальним стало електронне навчання, включаючи дистанц ійні онлайн-платформи, такі як Moodle, Clasroom, Edmodo, ClassDojo тощо. Як виявилося, стал и затребуваним з моменту введення карантинних обмежень, стрімінгові пла тформи, такі як Google-Meet, Zoom, YouTube Live, Facebook Streaming, Instagram Live чи LinkedIn Live. Хоча пряма трансляція відео та спілкуванняв чаті не є чимось новим, проте інструменти для роботи та підтримки соціальної комунікації один з одним, задля поширення даних, віднині удосконалюються та стають все більш затребуваними. | uk_UA |
dc.publisher | Міжнародний економічний інститут (Чехія) | uk_UA |
dc.subject | мультимедіа | uk_UA |
dc.subject | цифрові інструменти | uk_UA |
dc.subject | мультимедійний контент | uk_UA |
dc.subject | відеоредактори | uk_UA |
dc.subject | відео | uk_UA |
dc.subject | навчальне відео | uk_UA |
dc.subject | відеолекції | uk_UA |
dc.subject | відеоформат | uk_UA |
dc.title | Аналіз цифрових інструментів для створення мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
2524-Текст статті-2536-1-10-20220928.pdf | 293,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.