Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15065
Title: Аналіз цифрових інструментів для створення мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання у вищій школі
Authors: Бондаренко, Тетяна Володимирівна
Keywords: мультимедіа
цифрові інструменти
мультимедійний контент
відеоредактори
відео
навчальне відео
відеолекції
відеоформат
Issue Date: 28-Sep-2022
Publisher: Міжнародний економічний інститут (Чехія)
Citation: Бондаренко Т. В. Аналіз цифрових інструментів для створення мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання у вищій школі. Věda a perspektivy. 2022. № 9(16). С. 423-431
Abstract: Все своє життя людина отримує інформацію – тек стову, графічну, відеоінформацію. Пандемія COVID-19 стала дуже серйозним випробуванням для усієї цивілізації. Багатьо м галузям людської діяльності потрібно було трансформуватися та адаптуватися. При цьому, соціальне дистанціювання спонукало в дещо іншому ракурсі отримувати інформацію. Віддалено, шукаючи нових віртуальних зв’язків, суспільство все більше здійснює поступ д о сприйняттяцифрової інформації.Актуальним стало електронне навчання, включаючи дистанц ійні онлайн-платформи, такі як Moodle, Clasroom, Edmodo, ClassDojo тощо. Як виявилося, стал и затребуваним з моменту введення карантинних обмежень, стрімінгові пла тформи, такі як Google-Meet, Zoom, YouTube Live, Facebook Streaming, Instagram Live чи LinkedIn Live. Хоча пряма трансляція відео та спілкуванняв чаті не є чимось новим, проте інструменти для роботи та підтримки соціальної комунікації один з одним, задля поширення даних, віднині удосконалюються та стають все більш затребуваними.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2524/2528
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15065
ISSN: 695-1584
2695-1592
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
2524-Текст статті-2536-1-10-20220928.pdf293,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.