Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071
Назва: Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО)
Автори: Мартинюк, Михайло Тадейович
Миколайко, Володимир Валерійович
Підгорний, Олександр Васильович
Хитрук, Валентин Іванович
Ключові слова: природнича освіта
особистісно орієнтований зміст навчання
критичне мислення
вивчення основ спеціальної теорії відносності
очікувані (прогнозовані) результати навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Мартинюк М. Т, Миколайко В. В., Підгорний О. В., Хитрук В. І. Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО). Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(6), 2021. С. 224-239
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано процедуру добору і конструювання цілісного змісту навчальних матеріалів, недиспаратних щодо морального становлення особистості учня та прогностичноперспективних щодо організації навчально-пізнавальної діяльності й розгортання психологічних процесів, провідних в освітній діяльності, насамперед реалізації механізмів і процедур критичного мислення. Специфічним завданням статті є обґрунтування нового змісту навчання основ спеціальної теорії відносності в закладах загальної середньої освіти та в методичній системі підготовки майбутніх учителів фізики.
Опис: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/250427
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
250427-Текст статті-574717-3-10-20220106.pdf883,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.