Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15078
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Автори: Тітова, Любов Олександрівна
Ключові слова: Гейміфікація
Освітній процес
Інформатизація
Ігрові засоби
Засоби гейміфікації
Технологія гейміфікації
Ігрова діяльність
Дата публікації: 25-жов-2022
Видавництво: ДНУ «Інститут освітньої аналітики»
Бібліографічний опис: Тітова Л. О. Визначення засобів гейміфікації для впровадження в освітній процес. Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти: матеріали IV міжнар. науково-практ. онлайн-конф., м. Київ, 25 жовтня 2022 р. Київ, 2022. С. 201-202.
Опис: https://iea.gov.ua/wp-content/uploads/2022/12/book-of-abstracts_ssi-iea_2022.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15078
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
book-of-abstracts_ssi-iea_2022 (1).pdf352,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.