Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенюк, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T07:43:42Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T07:43:42Z | - |
dc.date.issued | 2021-03-25 | - |
dc.identifier.citation | Семенюк Т., Трофаїла Н. Д. Теоретичні аспекти організації супроводу молодших школярів з інвалідністю. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021 р. С. 162–163. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15098 | - |
dc.description.abstract | Розвиток сучасної України та її інтеграція у європейський простіp значною мірою впливають на формування української освітньої політики, так як освіта визначає pівень розвитку будь-якої країни. Основні права кожного громадянина, закріплені Конституцією України, в тому числі на освіту, тому освіта має стати всеохоплюючою, доступною для усіх, незалежно від віку, національності, мови, походження, і, особливо- нагальна проблема для навчання дітей з особливостями розвитку. Усі мають відчувати себе рівними серед рівних, зберігати свою гідність, і добре, коли держава захищає їхні права ‒ як це відчувають громадяни у цивілізованих країнах Європи та світу. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : Візаві | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | інвалідність | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУПРОВОДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУПРОВОДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ.pdf | 90,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.