Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:43:42Z-
dc.date.available2022-12-08T07:43:42Z-
dc.date.issued2021-03-25-
dc.identifier.citationСеменюк Т., Трофаїла Н. Д. Теоретичні аспекти організації супроводу молодших школярів з інвалідністю. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021 р. С. 162–163.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15098-
dc.description.abstractРозвиток сучасної України та її інтеграція у європейський простіp значною мірою впливають на формування української освітньої політики, так як освіта визначає pівень розвитку будь-якої країни. Основні права кожного громадянина, закріплені Конституцією України, в тому числі на освіту, тому освіта має стати всеохоплюючою, доступною для усіх, незалежно від віку, національності, мови, походження, і, особливо- нагальна проблема для навчання дітей з особливостями розвитку. Усі мають відчувати себе рівними серед рівних, зберігати свою гідність, і добре, коли держава захищає їхні права ‒ як це відчувають громадяни у цивілізованих країнах Європи та світу.uk_UA
dc.publisherУмань : Візавіuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectінвалідністьuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУПРОВОДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНВАЛІДНІСТЮuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.