Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15098
Title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУПРОВОДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Authors: Семенюк, Тетяна Дмитрівна
Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Keywords: молодші школярі
соціально-педагогічний супровід
інвалідність
інклюзивна освіта
Issue Date: 25-Mar-2021
Publisher: Умань : Візаві
Citation: Семенюк Т., Трофаїла Н. Д. Теоретичні аспекти організації супроводу молодших школярів з інвалідністю. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021 р. С. 162–163.
Abstract: Розвиток сучасної України та її інтеграція у європейський простіp значною мірою впливають на формування української освітньої політики, так як освіта визначає pівень розвитку будь-якої країни. Основні права кожного громадянина, закріплені Конституцією України, в тому числі на освіту, тому освіта має стати всеохоплюючою, доступною для усіх, незалежно від віку, національності, мови, походження, і, особливо- нагальна проблема для навчання дітей з особливостями розвитку. Усі мають відчувати себе рівними серед рівних, зберігати свою гідність, і добре, коли держава захищає їхні права ‒ як це відчувають громадяни у цивілізованих країнах Європи та світу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15098
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.