Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15106
Назва: Емоційна культура вихователя: погляд на проблему
Інші назви: Емоційна культура вихователя: погляд на проблему
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: світоглядні позиції
оцінно-ціннісні знання
емоційна культура
діти дошкільного віку
Дата публікації: лип-2022
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Трофаїла Н.Д. Емоційна культура виховатедя: погляд на проблему. «Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Історія», Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка»)»: журнал. 2022. № 1(1) 2022. С. 428 - 440.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.2.011.3
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні підходи до розуміння терміна «емоційна культура», розглядається проблема взаємозв'язку емоційної культури майбутнього вихователя та його світоглядних позицій, їх значення в професійній готовності студента. Уточнено зміст поняття «емоційна культура», визначено складові компоненти емоційної культури. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми емоційної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15106
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2148-Текст статті-2156-1-10-20220804.pdf278,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.