Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15210
Назва: Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі
Інші назви: Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: кон’юнктура
овочевий ринок
маркетингові дослідження
економічні критері
попит
пропозиція
Дата публікації: 2022
Видавництво: Західноукраїнський національний університет
Бібліографічний опис: Гуменюк А. В., Гарматюк О. В. Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 1. С. 181-187.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено кон’юнктуру на внутрішньому та зовнішньому ринках з метою аналізу пропозиції на різні види овочів на ринку України та факторів впливу на них.
Опис: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/2039/6565657067
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15210
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2039-6565657990-1-PB.pdf654,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.