Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15253
Назва: Проблема розвитку свідомості та самосвідомості особистості викладача
Інші назви: Проблема розвитку свідомості та самосвідомості особистості викладача
Автори: Гульбс, Ольга Анатоліївна
Лантух, Ігор Валерійович
Ключові слова: особистість викладача,
свідомість,
самосвідомість,
теоретична структура свідомості,
характеристика свідомості та самосвідомості особистості викладача,
розвиток свідомості та самосвідомості особистості викладача.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Умань: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Гульбс О. А., Лантух І. В. Проблема розвитку свідомості та самосвідомості особистості викладача. Психологічний журнал. Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. Вип. 8. С. 17-27.
Серія/номер: УДК;159.9:37.015.3
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема дослідження розвитку свідомості особистості викладача закладів вищої освіти, оскільки свідомість є одним із фундаментальних понять у системі психологічних понять. Приділяється увага умовам функціонування і розвитку свідомості особистості викладача та відмічається, що свідомість є фундаментальним поняттям особистості викладача і має велике значення у розвитку його діяльності. Доведено, що самосвідомість особистості визначає рівень самоорганізації викладача, принципи його поведінкової саморегуляції, самопобудови і самоствердження.
Опис: DOI: 10.31499/2617-2100.8.2022.258308
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15253
ISSN: 2617-2100
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
УДПУ.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.