Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15253
Назва: | Проблема розвитку свідомості та самосвідомості особистості викладача |
Інші назви: | Проблема розвитку свідомості та самосвідомості особистості викладача |
Автори: | Гульбс, Ольга Анатоліївна Лантух, Ігор Валерійович |
Ключові слова: | особистість викладача, свідомість, самосвідомість, теоретична структура свідомості, характеристика свідомості та самосвідомості особистості викладача, розвиток свідомості та самосвідомості особистості викладача. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Гульбс О. А., Лантух І. В. Проблема розвитку свідомості та самосвідомості особистості викладача. Психологічний журнал. Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. Вип. 8. С. 17-27. |
Серія/номер: | УДК;159.9:37.015.3 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема дослідження розвитку свідомості особистості викладача закладів вищої освіти, оскільки свідомість є одним із фундаментальних понять у системі психологічних понять. Приділяється увага умовам функціонування і розвитку свідомості особистості викладача та відмічається, що свідомість є фундаментальним поняттям особистості викладача і має велике значення у розвитку його діяльності. Доведено, що самосвідомість особистості визначає рівень самоорганізації викладача, принципи його поведінкової саморегуляції, самопобудови і самоствердження. |
Опис: | DOI: 10.31499/2617-2100.8.2022.258308 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15253 |
ISSN: | 2617-2100 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
УДПУ.pdf | 2,68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.