Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15318
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казак, Юлія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T10:29:57Z | - |
dc.date.available | 2023-02-03T10:29:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Безлюдна В. В., Казак Ю. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Гуманітарні студії: педагогка, психологія, філософія. Київ, 2022. Вип. 1(13). С. 8-15. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.31548/hspedagog13(1).2022.8-15 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15318 | - |
dc.description | http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/hspedagog13%281%29.2022.8-15 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на засадах акмеологічного підходу. Актуальність наукового пошуку виявляється в стрімких змінах у суспільстві, які вимагають від фахівців знання іноземної мови. Дослідження поняття «педагогічні умови» базується на умовах його виникнення, функціонування, еволюції й оптимізації. Визначено та деталізовано чинники акмеологічного середовища закладу вищої освіти. Охарактеризовано доцільність упровадження акмеологічного підходу в освітню діяльність. Досліджено складне та багатовимірне акмеологічне середовище закладу вищої освіти з точки зору підгрунтя для професійного розвитку майбутнього вчителя. На основі аналізу наукової літератури та власного досвіду авторів обгрунтовано термін «мотивація досягнень», як необхідну передумову підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Роз’яснено сутність та необхідність набуття ключових компетентностей та вмінь, визначених для загальноєвропейського освітнього простору, зосереджено увагу на релевантних для них групах компетентностей з точки зору акмеологічного підходу до підготовки майбутніх учителів німецької мови. Обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови у закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу: створення акмеологічного середовища; мотивація майбутніх вчителів німецької мови на досягнення; сприяння проєктуванню індивідуальної освітньої траєкторії й траєкторії особистісного розвитку; розвиток здатності до об'єктивної самооцінки. | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет біоресурсів і природокористування України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.112.2 | - |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | мотивація досягнень | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі німецької мови | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття НУБІП.pdf | 898,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.