Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15318
Title: | Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу |
Authors: | Казак, Юлія Юріївна |
Keywords: | педагогічні умови акмеологічний підхід мотивація досягнень майбутні учителі німецької мови |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Citation: | Безлюдна В. В., Казак Ю. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Гуманітарні студії: педагогка, психологія, філософія. Київ, 2022. Вип. 1(13). С. 8-15. |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.112.2 |
Abstract: | У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на засадах акмеологічного підходу. Актуальність наукового пошуку виявляється в стрімких змінах у суспільстві, які вимагають від фахівців знання іноземної мови. Дослідження поняття «педагогічні умови» базується на умовах його виникнення, функціонування, еволюції й оптимізації. Визначено та деталізовано чинники акмеологічного середовища закладу вищої освіти. Охарактеризовано доцільність упровадження акмеологічного підходу в освітню діяльність. Досліджено складне та багатовимірне акмеологічне середовище закладу вищої освіти з точки зору підгрунтя для професійного розвитку майбутнього вчителя. На основі аналізу наукової літератури та власного досвіду авторів обгрунтовано термін «мотивація досягнень», як необхідну передумову підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Роз’яснено сутність та необхідність набуття ключових компетентностей та вмінь, визначених для загальноєвропейського освітнього простору, зосереджено увагу на релевантних для них групах компетентностей з точки зору акмеологічного підходу до підготовки майбутніх учителів німецької мови. Обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови у закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу: створення акмеологічного середовища; мотивація майбутніх вчителів німецької мови на досягнення; сприяння проєктуванню індивідуальної освітньої траєкторії й траєкторії особистісного розвитку; розвиток здатності до об'єктивної самооцінки. |
Description: | http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/hspedagog13%281%29.2022.8-15 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15318 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Стаття НУБІП.pdf | 898,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.