Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-03-13T13:56:27Z-
dc.date.available2023-03-13T13:56:27Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationTitova L. The current state of formation of information and digital competence of future mathematics teachers. Modern trends in the development of science and technology : Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference, Innsbruck, 12–13 December 2022. Innsbruck, 2022. P. 106–110.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15330-
dc.descriptionhttps://site-1961374.mozfiles.com/files/1961374/December_12-13__2022__Innsbruck__Austria_.pdfuk_UA
dc.description.abstractIncreasingly, we can observe that traditional means of learning are becoming less effective compared to innovative ones. Pedagogical activity requires an increasingly creative approach and the use of tools that will increase cognitive interest and interest learners in educational activities, a special place among which is occupied by information and communication technologies, which is caused by total digitalization. Due to quarantine requirements and the full-scale invasion of the Russian Federation on the territory of Ukraine, the widespread use of distance learning has become a decisive factor in the active creation and use of e-environments by educational institutions, which in turn requires sufficiently developed information and digital competence from teachers. Therefore, a modern teacher who keeps up with the times needs to have competencies in searching and processing information, working with computer equipment, as well as the ability to use them in professional activities and to solve personal problems.uk_UA
dc.publisherInnsbruck (Електронне видання)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:51]:004.9-047.22(06)-
dc.subjectInformation and digital competenceuk_UA
dc.subjectІнформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectFuture mathematics teachersuk_UA
dc.subjectМайбутні учителі математикиuk_UA
dc.subjectInformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectІнформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectGeogebrauk_UA
dc.titleThe current state of formation of information and digital competence of future mathematics teachersuk_UA
dc.title.alternativeСучасний стан формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Innsbruck__Titova.pdf800,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.