Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-03-27T07:29:31Z-
dc.date.available2023-03-27T07:29:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПідлипняк І. Ю. Технології Mind-Fitness як засіб розвитку когнітивної сфери у дітей дошкільного віку. Věda a perspektivy. № 8(15). 2022. С. 123–134.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15337-
dc.description.abstractУ статі проаналізовано теоретичні засади вивчення проблеми когнітивної сфери у дітей дошкільного віку в науковій психолого-пед агогічній літературі. Розглянуто взаємозв’язок пізнавальних процесівяк структуру когнітивної сфери дітей дошкільного віку, розкрито технології Mind-fitnessяк засобу розвитку когнітивної сфери у дітей дошкільного віку.Визначено, що когнітивна сфера особистості включає в себе зв’язок таких пізнавальних процесів, як сприйняття, відчуття, увага, пам’ять, мислення та уява. Відмічено, що когнітивний розвиток виступає як природний процес, що протікає під впливом різних соціокультурних і педагогічних детермінант, та як експериментальний процес, принциповим у якому є з’ясування ставлення засобів проектування когнітивного розвитку до його механізмів. У міру того як дитина дорослішає й розумові завдання стають складнішими, дуже важливо, щоб основні навички їх вирішення були присутні та функціонували належним чином, тому слід пам’ятати, що розвиток когнітивних здібностей є ключем до високих досягнень у навчанні. Обґрунтовано, що розвиваючи когнітивні навички, ми допомагаємо мозку швидше та ефективніше обробити, зрозуміти та завершити процес опрацювання інформації. Кожна когнітивна навичка відображає різний підхід, який використовує мозок для ефективного тлумачення та використання інформації. І саме з метою допомогти дітям розвивати мислення та його гнучкість, уяву тафантазію, нестандартно та креативно підходити до вирішення завдань, аналізувати інформацію і в подальшому інтегрувати отримані знання ми використовуємо технології Mind-fitness.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectкогнітивна сфераuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectтехнології Mind-fitnessuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.titleТехнології Mind-Fitness як засіб розвитку когнітивної сфери у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2343-Текст статті-2353-1-10-20220825.pdf238,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.