Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15338
Назва: Підготовка майбутніх фахівців з дошкільної освіти до інноваційної діяльності
Автори: Підлипняк, Ірина Юріївна
Ключові слова: майбутні фахівці з дошкільної освіти
інноваційні технологі
професійна підготовка
зміст підготовки
Дата публікації: 2022
Видавництво: Věda a perspektivy
Бібліографічний опис: Підлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх фахівців з дошкільної освіти до інноваційної діяльності. Acta Paedagogica Volynienses. (2). 2022. С. 30–36.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано про-блему підготовки вихователів до використання інноваційних технологій і запропоновано її системне розв’язання, що уможливлює удосконалення формування змісту та педагогічного інструментарію професійної підготовки фахівців. Акцентовано увагу на особливостях реалізації інновацій в дошкільній освіті; окреслено вимоги до вихо-вателів дошкільних закладів у контексті реалізації ними освітніх інновацій; виявлено сучасні тенденції підготов-ки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до інноваційної педагогічної діяльності в зарубіжній теорії і практиці. Визначено провідну роль новітніх технологій у практиці дошкільної освіти та доцільність їх використання фахівцями дошкільної освіти.Окреслено напрями вдосконалення змісту підготовки майбутнього вихователя до реалізації сучасних техно-логій у закладах дошкільної освіти.Отже, одне з найважливіших завдань, що стоїть сьогодні перед закладом вищої освіти – підготовка фахівця, здатного здійснювати інноваційну професійну діяльність. Особливо актуальною ця проблема є в аспекті під-готовки педагогів для системи дошкільної освіти. Особливості реалізації інновацій у дошкільній освіті, ґрун-товність вимог до вихователів дошкільних закладів, які є віддзеркаленням їхньої здатності до розроблення, апробації, впровадження і застосування педагогічних інновацій, вимагають організації спеціальної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної педагогічної діяльності. Формування готовності до інно-ваційної педагогічної діяльності має розпочинатися вже на етапі фахової підготовки фахівців у закладах вищої педагогічної освіти, що вимагає проектування і практичної реалізації відповідної системи підготовки майбутніх педагогів до інноваційної педагогічної діяльності з урахуванням напряму підготовки та спеціальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15338
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
546-Текст статті-1020-1-10-20220610.pdf344,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.