Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15420
Title: A SYNERGETIC APPROACH IN ART AND PEDAGOGICAL EDUCATION IN UKRAINE UNDER THE STATE OF WAR CONDITIONS
Other Titles: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД У МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Authors: Козій, Ольга Михайлівна
Тарасюк, Леся Михайлівна
Keywords: синергетика
інноваційна діяльність
синергетичний підхід
мистецько-педагогічна освіта
дистанційна освіта
гуманітаризація освіти
Issue Date: Feb-2023
Publisher: Modern engineering and innovative technologies
Citation: Kozii O. M., Tarasyuk L. M. A synergetic approach in art and pedagogical education in Ukraine under the state of war conditions. Modern engineering and innovative technologies, Germany, issue №25, Part 3. January, 2023, С.110-114.
Series/Report no.: DOI: 10.30890/2567-5273.2023-25-03-047;
Abstract: В статті висвітлюються особливості стану національної мистецько-педагогічної освіти сьогодення, пошук інноваційних методів та підходів для забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану. Перехід на дистанційну та змішану форми навчання в умовах війни створює умови для розвитку унікальності кожного здобувача освіти і розкриває можливості вільного вибору траєкторії саморозвитку. Обґрунтовується доцільність застосування синергетичного методу у мистецькій освіті. Аналіз власного практичного досвіду та теоретичного дослідження дозволив віднайти нові ідеї для викладання мистецьких дисциплін, використовуючи синергетичний підхід. Автори стверджують, що міждисциплінарний науковий напрямок синергетики, здійснює переворот у галузі наукових знань, що накладає відбиток і в системі мистецької освіти.
Description: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit25-03-047
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15420
ISSN: ISSN (Online): 2567-5273
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стаття Синергетична...Німеччина-110-114.pdf607,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.