Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.date.accessioned2023-06-23T11:22:36Z-
dc.date.available2023-06-23T11:22:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗаболотна О.А., Палагута І.В. Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2021. C. 273-283.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15450-
dc.descriptionhttp://dspace.ksau.kherson.ua/bitstream/handle/123456789/7862uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано менторинг як одну з основних форм педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення поняття «менторинг». Висвітлено і охарактеризовано основні форми менторингу, які використовуються в Україні та Великій Британії. Описано основні методи, які використовує ментор, надаючи підтримку майбутнім учителям. Узагальнено характерні особливості кваліфікованого ментора та його основні функції. Представлено та проаналізовано дотичні до теми результати Всеукраїнського моніторингового дослідження викладання і навчання серед директорів і вчителів загальноосвітніх закладів (за методологією TALIS - Teaching and Learning International Survey), проведеного Українською асоціацією дослідників освіти.uk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(062.552)-
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectменторингuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.titleМенторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії.uk_UA
dc.title.alternativeМенторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Mentoring yak forma pedagogichnoi pidtrymky maibytnikh uchyteliv y Velykii Brytanii.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.