Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15450
Title: Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії.
Other Titles: Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії.
Authors: Палагута, Ілона Василівна
Заболотна, Оксана Адольфівна
Keywords: педагогічна підтримка
менторинг
майбутній учитель
професійний розвиток
Issue Date: 2022
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Заболотна О.А., Палагута І.В. Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2021. C. 273-283.
Series/Report no.: УДК;37(062.552)
Abstract: У статті проаналізовано менторинг як одну з основних форм педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення поняття «менторинг». Висвітлено і охарактеризовано основні форми менторингу, які використовуються в Україні та Великій Британії. Описано основні методи, які використовує ментор, надаючи підтримку майбутнім учителям. Узагальнено характерні особливості кваліфікованого ментора та його основні функції. Представлено та проаналізовано дотичні до теми результати Всеукраїнського моніторингового дослідження викладання і навчання серед директорів і вчителів загальноосвітніх закладів (за методологією TALIS - Teaching and Learning International Survey), проведеного Українською асоціацією дослідників освіти.
Description: http://dspace.ksau.kherson.ua/bitstream/handle/123456789/7862
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15450
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.