Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15453
Назва: ІРОНІЯ ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ ВИБІР
Автори: Прокоф'єв, Геннадій Леонідович
Ключові слова: комунікативне значення
комунікативна компетенція
маркер іронічного наміру
прагматична сила
мовленнєва дія
іллокутивний
маніпулювання мовцем компонентами іллокутивної сили мовленнєвого акту
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Вид-во Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Прокоф’єв Г. Л. Іронія як комунікативний вибір. Сучасні філологічні і методичні студії проблематика і перспективи: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 18 травня 2022 р.). Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Харків, 2022. С. 192-194.
Серія/номер: УДК;80:001.8
Короткий огляд (реферат): Єдиним постійним маркером іронічного наміру є порушення автором висловлення прагматичних правил. На рівні мовленнєвого акту – це маніпулювання мовцем такими компонентами його сили, як іллокутивна мета, спосіб її досягнення, попередні умови, умови пропозиційного змісту та умови щирості, тоді як на рівні мовленнєвого ходу – вимогами дискурсивних постулатів якості, кількості, релевантності та способу вираження інформації. Іронія є універсальним явищем у тому сенсі, що вона використовується носіями різних мов, які належать до всіх прошарків суспільства, тоді як потенціал реалізації іронічного наміру в певному лінгвістичному та соціальному контексті є рисою, специфічною для кожної окремої мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15453
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Зб_тез_Міжнар_конф_травень_2022_Бібл_ХНПУ.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.