Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15453
Title: ІРОНІЯ ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ ВИБІР
Authors: Прокоф'єв, Геннадій Леонідович
Keywords: комунікативне значення
комунікативна компетенція
маркер іронічного наміру
прагматична сила
мовленнєва дія
іллокутивний
маніпулювання мовцем компонентами іллокутивної сили мовленнєвого акту
Issue Date: May-2022
Publisher: Вид-во Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди
Citation: Прокоф’єв Г. Л. Іронія як комунікативний вибір. Сучасні філологічні і методичні студії проблематика і перспективи: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 18 травня 2022 р.). Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Харків, 2022. С. 192-194.
Series/Report no.: УДК;80:001.8
Abstract: Єдиним постійним маркером іронічного наміру є порушення автором висловлення прагматичних правил. На рівні мовленнєвого акту – це маніпулювання мовцем такими компонентами його сили, як іллокутивна мета, спосіб її досягнення, попередні умови, умови пропозиційного змісту та умови щирості, тоді як на рівні мовленнєвого ходу – вимогами дискурсивних постулатів якості, кількості, релевантності та способу вираження інформації. Іронія є універсальним явищем у тому сенсі, що вона використовується носіями різних мов, які належать до всіх прошарків суспільства, тоді як потенціал реалізації іронічного наміру в певному лінгвістичному та соціальному контексті є рисою, специфічною для кожної окремої мови.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15453
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.