Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15460
Назва: | ЗАСОБИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
Автори: | Тітова, Любов Олександрівна |
Ключові слова: | Медіаграмотність Медіаосвіта Медіа Інформаційно-комунікаційні технології інформаційно-цифрова компетентність Технологія гейміфікації Гейміфікація Здобувачі освіти Media literacy Media education Media Information and digital competence Gamification technology Gamification Students |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Sergeieva&Co |
Бібліографічний опис: | Тітова Л. Засоби освітньої гейміфікації у формуванні медіаграмотності здобувачів освіти. Modern engineering and innovative technologies. 2023. Т. 03, № 26. С. 108–115. URL: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-037. |
Серія/номер: | УДК;37.091.3:[37.017:004.382](045) |
Короткий огляд (реферат): | На даний час, коли ми можемо отримати безперебійний доступ до інформації, важливо вміти сприймати її критично, аналізувати та правильно використовувати у своїй життєдіяльності. Тому важливим аспектом підготовки здобувачів освіти різних рівнів є формування їхньої медіаграмотності. Процес формування медіаграмотності розпочинається з початкової школи у процесі вивчення мовно- літературної галузі та з переходом до базової школи продовжується під час вивчення інформатики. Одним із засобів, що сприяють формування медіаграмотності, як елемента інформаційно-цифрової компетентності, є технологія гейміфікації. Освітні онлайн-ігри «Медіазнайко» та «Пригоди Літератуса» є цікавими інтерактивними інструментами, що дають змогу ознайомити здобувача з поняттями «медіа», «інформація», з історією створення засобів масової інформації та нормативними документами, що регулюють діяльність медіа в Україні, навчають критичного мислення, здатності до аналізу інформації та правильного використання в особистому та професійному житті, а також формують їхню інформаційно-цифрову компетентність, як одну з ключових для життя. Використання таких засобів під час освітнього процесу дозволяє підвищити пізнавальний інтерес та мотивацію до навчання. |
Опис: | https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-037 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15460 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Гейміфікація у медіаграмотності.pdf | 4,3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.