Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15460
Назва: ЗАСОБИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Автори: Тітова, Любов Олександрівна
Ключові слова: Медіаграмотність
Медіаосвіта
Медіа
Інформаційно-комунікаційні технології
інформаційно-цифрова компетентність
Технологія гейміфікації
Гейміфікація
Здобувачі освіти
Media literacy
Media education
Media
Information and digital competence
Gamification technology
Gamification
Students
Дата публікації: 2023
Видавництво: Sergeieva&Co
Бібліографічний опис: Тітова Л. Засоби освітньої гейміфікації у формуванні медіаграмотності здобувачів освіти. Modern engineering and innovative technologies. 2023. Т. 03, № 26. С. 108–115. URL: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-037.
Серія/номер: УДК;37.091.3:[37.017:004.382](045)
Короткий огляд (реферат): На даний час, коли ми можемо отримати безперебійний доступ до інформації, важливо вміти сприймати її критично, аналізувати та правильно використовувати у своїй життєдіяльності. Тому важливим аспектом підготовки здобувачів освіти різних рівнів є формування їхньої медіаграмотності. Процес формування медіаграмотності розпочинається з початкової школи у процесі вивчення мовно- літературної галузі та з переходом до базової школи продовжується під час вивчення інформатики. Одним із засобів, що сприяють формування медіаграмотності, як елемента інформаційно-цифрової компетентності, є технологія гейміфікації. Освітні онлайн-ігри «Медіазнайко» та «Пригоди Літератуса» є цікавими інтерактивними інструментами, що дають змогу ознайомити здобувача з поняттями «медіа», «інформація», з історією створення засобів масової інформації та нормативними документами, що регулюють діяльність медіа в Україні, навчають критичного мислення, здатності до аналізу інформації та правильного використання в особистому та професійному житті, а також формують їхню інформаційно-цифрову компетентність, як одну з ключових для життя. Використання таких засобів під час освітнього процесу дозволяє підвищити пізнавальний інтерес та мотивацію до навчання.
Опис: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-037
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15460
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Гейміфікація у медіаграмотності.pdf4,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.