Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-09-13T10:17:24Z-
dc.date.available2023-09-13T10:17:24Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationHumeniuk A., Garmatiuk O. Main aspects of use marketing on the «B2B» market Modern engineering and innovative technologies. 2022. Issue 23. Part 2. P. 47-51.uk_UA
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15504-
dc.descriptionhttps://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit23-02/meit23-02uk_UA
dc.description.abstractFeatures of the «B2B»market «dictate» their conditions of use of marketing tools. Orientation to the client, technical complexity of the product, interdependence of the buyer and the seller - all this makes the use of marketing tools specific. The article defines that the B2B market is a special business environment, this situation is connected with the fact that the mechanism of decision making on the B2B market is considered rational.uk_UA
dc.publisherSergeieva&Couk_UA
dc.relation.ispartofseriesIssue 23. Part 2. P;-
dc.subjectB2B sectoruk_UA
dc.subjectB2B marketuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectndustrial enterprisesuk_UA
dc.subjectВ2B marketing systemuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.titleMain aspects of use marketing on the «B2B» marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
112-196-PB-47-51.pdf496,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.