Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15514
Назва: Сучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристів
Автори: Тимчук, Світлана Володимирівна
Нещадим, Людмила Миколаївна
Ключові слова: якість
послуга
турист
туроператор
продукція
Дата публікації: 2022
Видавництво: НУБіП України
Бібліографічний опис: Тимчук С. В., Нещадим Л. М. Сучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристів. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: міжн. наук. конф.17-18 травня 2022р. К.: НУБіП України, 2022.С. 251-254
Короткий огляд (реферат): На якість продукції та послуг і відповідно функціонування суб’єктів туристичного ринку будь-якої країни, безсумнівно, впливають зовнішні чинники. Серед сучасних зовнішніх важелів впливу на відносини у сфері обслуговування туристів одностайно можна вважати пандемію COVID-19 та військові дії на території України. Стрімке поширення коронавірусної хвороби стало серйозним зовнішнім викликом для роботи туроператорських компаній з обслуговування туристів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15514
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Zbirnik tez konferencii 17-18.05 2022r. NUBiP Ukraini-1-295.pdf883,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.