Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorSheverun, Nadiia-
dc.contributor.authorDidenko, Iryna-
dc.date.accessioned2023-09-18T08:48:24Z-
dc.date.available2023-09-18T08:48:24Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationSheverun N., Kapeliushna T., Didenko I. STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGES TEACHING QUALITY ASSURANCE: A CASE OF POLISH HEIs. Studies in Comparative Education. 2021. Vol. 41, 1, 53–60.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5532-
dc.identifier.issnhttp://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107-
dc.identifier.issnhttp://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107-
dc.identifier.urihttp://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15531-
dc.descriptionhttp://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107/241016uk_UA
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано особливості забезпечення якості викладан-ня іноземних мов студентам у польських вищих навчальних закладах. Пред-ставлено моделі навчання та різновиди курсів викладання іноземних мов, що використовуються в сучасному освітньому середовищі Польщі. Виокремлено три основні компоненти моделі викладання іноземних мов, яка використовує-ться в сучасному польському вищому навчальному середовищі, а саме: навчання в аудиторії, самостійна робота студента та спільне вивчення мови студента з викладачем за допомогою дистанційних засобів навчання.Результати досліджень показали, що вищі навчальні заклади Польщі мають організаційну татехнічну підтримку мовних курсів, що супроводжує-ться використанням відповідних методів та засобів дистанційного навчання. Викладачі, які навчають студентів іноземним мовам, повинні бути ознайом-лені з віртуальним середовищем навчання та новітніми можливостями роботи зі студентами на базових електронних освітніх платформах.Розкрито, що для забезпечення якості викладання іноземних мов викла-дачі вищих навчальних закладів Польщі здійснюють комплексний підхід до орга-нізації навчального матеріалу та послідовності роботи з ним. Крім цього, виконується поєднання навчальної та розвиваючої функцій навчання, а також забезпечується доступність мовної бази рівню знань студентів, активності та самостійності їх навчально-пізнавальної діяльності.З’ясовано, що ефективність якості викладання іноземних мов студен-там істотно залежить від можливостей комбінованого вивчення програмного забезпечення. При виборі засобів створення дистанційних курсів та організації мережевих електронних навчальних засобів у вищих навчальних закладах Польщі викладачі дотримуються таких критеріїв: функціональність, надій-ність, стабільність, наявність засобів розробки навчальних матеріалів, наяв-ність можливості оцінити знання студентів в он-лайн режимі (засоби для створення тестів, завданьта контролю діяльності студентів). Одним із важ-ливих критеріїв є комфортність застосування–важливий параметр при вирі-шенні завдання формування іншомовної компетентності студентів.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.881.111.1-
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.31499/2306-5532.1.2021.243107-
dc.subjectвикладання іноземних мовuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectПольщаuk_UA
dc.subjectмовні курсиuk_UA
dc.subjectфункціональністьuk_UA
dc.subjectстабільністьuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectвіртуальне середовищеuk_UA
dc.titleSTUDENTS’ FOREIGN LANGUAGES TEACHING QUALITY ASSURANCE: A CASE OF POLISH HEIsuk_UA
dc.title.alternativeЗабезпечення якості навчання іноземних мов студентів: на прикладі польських ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
243107-Article Text-557900-1-10-20211025.pdf308,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.