Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15531
Назва: | STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGES TEACHING QUALITY ASSURANCE: A CASE OF POLISH HEIs |
Інші назви: | Забезпечення якості навчання іноземних мов студентів: на прикладі польських ЗВО |
Автори: | Капелюшна, Тетяна Вікторівна Sheverun, Nadiia Didenko, Iryna |
Ключові слова: | викладання іноземних мов якість навчання заклади вищої освіти Польща мовні курси функціональність стабільність програмне забезпечення віртуальне середовище |
Дата публікації: | чер-2021 |
Видавництво: | Візаві |
Бібліографічний опис: | Sheverun N., Kapeliushna T., Didenko I. STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGES TEACHING QUALITY ASSURANCE: A CASE OF POLISH HEIs. Studies in Comparative Education. 2021. Vol. 41, 1, 53–60. |
Серія/номер: | УДК;372.881.111.1 DOI;10.31499/2306-5532.1.2021.243107 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано особливості забезпечення якості викладан-ня іноземних мов студентам у польських вищих навчальних закладах. Пред-ставлено моделі навчання та різновиди курсів викладання іноземних мов, що використовуються в сучасному освітньому середовищі Польщі. Виокремлено три основні компоненти моделі викладання іноземних мов, яка використовує-ться в сучасному польському вищому навчальному середовищі, а саме: навчання в аудиторії, самостійна робота студента та спільне вивчення мови студента з викладачем за допомогою дистанційних засобів навчання.Результати досліджень показали, що вищі навчальні заклади Польщі мають організаційну татехнічну підтримку мовних курсів, що супроводжує-ться використанням відповідних методів та засобів дистанційного навчання. Викладачі, які навчають студентів іноземним мовам, повинні бути ознайом-лені з віртуальним середовищем навчання та новітніми можливостями роботи зі студентами на базових електронних освітніх платформах.Розкрито, що для забезпечення якості викладання іноземних мов викла-дачі вищих навчальних закладів Польщі здійснюють комплексний підхід до орга-нізації навчального матеріалу та послідовності роботи з ним. Крім цього, виконується поєднання навчальної та розвиваючої функцій навчання, а також забезпечується доступність мовної бази рівню знань студентів, активності та самостійності їх навчально-пізнавальної діяльності.З’ясовано, що ефективність якості викладання іноземних мов студен-там істотно залежить від можливостей комбінованого вивчення програмного забезпечення. При виборі засобів створення дистанційних курсів та організації мережевих електронних навчальних засобів у вищих навчальних закладах Польщі викладачі дотримуються таких критеріїв: функціональність, надій-ність, стабільність, наявність засобів розробки навчальних матеріалів, наяв-ність можливості оцінити знання студентів в он-лайн режимі (засоби для створення тестів, завданьта контролю діяльності студентів). Одним із важ-ливих критеріїв є комфортність застосування–важливий параметр при вирі-шенні завдання формування іншомовної компетентності студентів. |
Опис: | http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107/241016 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107 https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15531 |
ISSN: | 2306-5532 http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107 http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
243107-Article Text-557900-1-10-20211025.pdf | 308,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.