Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15533
Назва: | Проектування швейних виробів в умовах освітнього процесу |
Інші назви: | Проектування швейних виробів в умовах освітнього процесу |
Автори: | Хоменко, Людмила Миколаївна |
Ключові слова: | проектування креслення діяльність модель виріб здібність |
Дата публікації: | вер-2022 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Хоменко Л.М. Проектування швейних виробів в умовах освітнього процесу. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. Вип. 205. С. 201-206. |
Короткий огляд (реферат): | Експериментальна робота викрила роз'єднання знань учнів та їх умінь і навичок, тобто знання засобів здійснення діяльності ще не свідчать про майстерність виконання роботи. Підлітками дуже швидко засвоюється весь обсяг інформації про графічно-конструкторські особливості етапів конструкторської діяльності, але найцікавіший (на даному етапі) пізнавальний компонент діяльності вже позаду, залишається робота над формуванням спеціальних умінь і навичок, яка потребує терпіння, працелюбності, вольових зусиль, акуратності, посидючості тощо. Це більш тривалий етап, ніж етап засвоєння знань. Якщо побудувати уроки таким чином, щоб здійснювалося тривале повторення одного й того ж конструкторського прийому в дії, тоді діти втрачають інтерес до знань. Одноманітність діяльності стомлює, а це суперечить психологічним особливостям підлітків. Не можна досягти високого професіоналізму в проектно-конструкторській діяльності навіть при виконанні декількох робіт (у межах однієї і тієї ж конструкції) підряд. |
Опис: | https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1292 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15533 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття Хоменко Л.М..pdf | 196,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.