Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15539
Назва: Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі.
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Кирилюк, Олексій Вікторович
Ключові слова: INSTAGRAM
туризм
соціальні мережі
маркетингові комунікації
туристичні активності
Дата публікації: тра-2023
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Кирилюк І. М., Кирилюк О. В. Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі. Теорія, практика та інновації розвитку туристичної і готельно-ресторанної індустрії: збірник матеріалів науково-практичної конференції, 24-25 травня 2023 р., Умань: ВПЦ «Візаві», 2023. С. 59-62.
Серія/номер: УДК;338.48(063)+640.0
Короткий огляд (реферат): Досліджено, що популярною платформою серед соціальних медіа, що активно використовуються для просування туристичних продуктів та послуг є Instagram. Демонстрація туристичних послуг через візуальний контент сприяє їх успішному просуванню, привертає увагу молодих людей, які краще реагують на зображення та відео, ніж на текстові описи та стимулює бажання подорожувати. Якісний і цікавий контент забезпечує формування цільової аудиторії та довгострокову й регулярну комунікацію зі споживачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15539
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Kyryliuk_збірник 24-25.05.2023_ (1).pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.