Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15539
Title: Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі.
Authors: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Кирилюк, Олексій Вікторович
Keywords: INSTAGRAM
туризм
соціальні мережі
маркетингові комунікації
туристичні активності
Issue Date: May-2023
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Кирилюк І. М., Кирилюк О. В. Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі. Теорія, практика та інновації розвитку туристичної і готельно-ресторанної індустрії: збірник матеріалів науково-практичної конференції, 24-25 травня 2023 р., Умань: ВПЦ «Візаві», 2023. С. 59-62.
Series/Report no.: УДК;338.48(063)+640.0
Abstract: Досліджено, що популярною платформою серед соціальних медіа, що активно використовуються для просування туристичних продуктів та послуг є Instagram. Демонстрація туристичних послуг через візуальний контент сприяє їх успішному просуванню, привертає увагу молодих людей, які краще реагують на зображення та відео, ніж на текстові описи та стимулює бажання подорожувати. Якісний і цікавий контент забезпечує формування цільової аудиторії та довгострокову й регулярну комунікацію зі споживачами.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15539
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Kyryliuk_збірник 24-25.05.2023_ (1).pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.